قدس آنلاین یزد – سمیه شرف دینی - چند روزی است که خادمان امام مهربانیها میهمان شهرمان می باشند خیابانها ، میدان ها کوچه ها ومساجد رنگ وبوی رضوی دارند خادمان با حضور در شهر به دیدار کسانی می روند که آرزوی زیارت آقا را به دل دارند ولی به هر صورت پای رفتن ندارند ..... <BR> <BR>

جای جای دیار دار العباده  غرق در شمیم رضوی شده است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، خدام آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) در آغاز دومین روز از جشنواره زیر سایه خورشید یزد به زیارت امامزاده جعفر (ع) یزد رفتند و به غبارروبی قبر مطهر این امامزاده پرداختند.
در این مراسم که با حضور جمعی از طلاب و مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شد خادمین و مداحان اهل بیت (ع) به ذکر توسل پرداختند.
این مراسم معنوی با غبارروبی قبر مطهر آن امامزاده عظیم الشأن توسط خدام آستان مقدس امام رضا (ع) به پایان رسید
خادمان در بیمارستان ضیایی اردکان
سفیران بارگاه رضوی در ادامه برنامه های خود در شهرستان اردکان در جمع بیمارن بیمارستان ضیایی حاضر شدند.
3 نفر از خدام رضوی در ادامه جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان اردکان در بیمارستان ضیایی این شهرستان حضور یافتند و از بیماران بخش های مختلف عیادت وبرای آنها طلب شفائت کردند.
خادمان حرم رضوی بعد از بیمارستان ضیایی در جمع مردم محله شریف آباد شهرستان اردکان که در مسجد این محله چشم انتظار خدام بودند حضور یافته و به ذکر توسل امام رضا (ع) پرداختند.
در این مسجد حجت الاسلام والمسلمین الهی یکی از روحانیون همراه خدام رضوی با اشاره به بخش هایی از دعای امین الله گفت: انسان باید در مقابل بدی ها وخوبی هایی که به او وارد می شود ایستادگی کند و راضی باشد نسبت به مقدراتی که خداوند برای او رقم می زند.
وی در پایان خاطر نشان ساخت : انسان باید نسبت به مقدرات به مرحله اطمینان برسد.
شایان ذکر است خادمان رضوی در ادامه برنامه های خود در شهرستان اردکان در جشن زیر سایه خورشید این شهرستان حاضر می شوند.

سلام خادمان امام رئوف به مردم روستای ترک آباد اردکان

سه نفر از خدام رضوی در ادامه برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان اردکان در جمع پرشور مردم روستای ترک آباد حاضر شدند.
به گزارش قدس آنلاین از یزد ، 3نفر از خدام رضوی در بدو ورود به روستای ترک آباد مورد استقبال وصف ناشدنی مردم روستا وسپس در جمع نماز گزاران مسجد جامع این روستا حاضر شدند
حجت الاسلام والمسلمین الهی یکی از روحانیون همراه خدام رضوی در سخنرانی با بیان اینکه مؤمنین واقعی اهل جهاد هستند و حاضراند در این راه هزینه وحتی جان خود را بدهند خاطر نشان ساخت : اهل روستا اهل جهاد هستند(مرد میدان بوده وایمانشان مجاهدانه است)
و این تعداد نمازگزار و زنان محجبه را خیلی از شهر ها ندارند.
وی با اشاره به اینکه در زمان فعلی کسانی که به پای دین ایستاده اند کار بزرگی را انجام می دهند اظهار داشت:ائمه وفرشتگان به این گونه افراد می گویند ما در دنیا شما را همراهی کردیم و در آخرت هم شمارا همراهی خواهیم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین الهی با بیان اینکه امام رضا به وجود شما افتخار میکند گفت:ما خادمان بارگاه سلام این امام رئوف را به شما ابلاغ و می گوییم که این پرچم آستان بهانه ای است برای برقراری ارطبات معنوی با امام رضا و کسانی ارتباط واقعی با امام رضا برقرار می کنند که شعار نمی دهند و مرد عمل هستند.
در پایان این مراسم از امام جماعت مسجد جامع روستای ترک آباد توسط خادمان آستان تقدیر و تشکر شد.

عشق و محبت و مودت به ائمه ی اطهار نجات دهنده همه زندانیان عالم هستی

سفیران سرزمین خورشید در ادامه برنامه جشنواره زیر سایه خورشید اردکان در زندان این شهرستان حضور پیدا کردند
حجت الاسلام و المسلمین الهی یکی از روحانیون همراه خدام رضوی در جمع زندانیان زندان اردکان با بیان این که عشق و محبت و مودت به اعمه اطهار نجات دهنده همه زندانیان عالم هستی هست همه انسان ها را از هر قید و بندی و هر گرفتاری و مشکلی که زندانی آن باشند نجات می دهد.
وی ادامه داد عشق و علاقه به ائمه اطهار با هیچ ثروت دنیا برابری نمی کند وتنها دلخوشی ما نیز همین محبت اعمه می باشد.
وی با اشاره به این که نا امیدی به خداوند بزرگترین گناه است افزود : خداوند کسی را که کار اشتباهی انجام داده وپشیمان بوده و در راستای جبران هست می آمرزد.
الهی با اشاره به این که امام رضا آنقدر رعوف است که برای شما زندانیان که توفیق دیدن وی را ندارید هرچند وقت خادمان خودرا فرستاده است


یکی از روحانیون همراه خدام رضوی:

مردم اردکان از صحن امام رضا پاسداری کنند

حجت الاسلام و المسلمین الهی گفت : تمام ایران صحن های مختلف حرم امام رضا است و اردکان نیز یکی از این صحن ها می باشد
حجت الاسلام و المسلمین الهی یکی از روحانیون همراه خدام رضوی در مسجد کوشک نو با بیان این که عامل های گوناگونی دلیل شکست انسان است خاطر نشان ساخت : اول عامل شکست و هلاکت انسان غرور است.
وی ادامه داد: ولی حضور در مساجد و سجده کردن در مقابل خداوند نشانه ای از عدم غرور است و خدارا شکر در این شهرستان و به ویژه در این مسجد پررنگ میباشد.
الهی با بیان این که عامل دوم شکست انسان غذب می باشد افزود :عامل سوم که خیلی مهم است بی عفتی می باشد که مردمان ما با ورود ماهواره ها به خانه های خود در این زمینه در حال شکست خوردن میباشند.
وی در پایان گفت : نگذارید صحن اردکان امام رضا توسط شیطان تصرف شود؛از این صحن امام رضا پاسداری کنید که اگر این پاسداری را انجام دهید اسم شما در لیست خادمان امام رضا نوشته خواهد شد.
 

حضور خادمان حرم رضوی در پادگان نبی اکرم (ص) میبد

سه نفر از خدام رضوی جشنواره زیر سایه خورشید یزد در جمع سربازان و پاسداران پادگان نبی اکرم (ص) حضور یافتند.
به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الإسلام و المسلمین الاهی یکی از روحانیون همراه خدام رضوی در سخنانی در جمع سربازان با بیان روایات و احادیثی در شباهتهای رفتاری و اخلاقی پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) پرداخته و خاطرنشان ساخت : ارادت ما به امام رضا (ع) به این خاطر بوده است که این امام رئوف بنده راستین خدا بوده و به همین دلیل است که تمام مذاهب و مردم جهان به این امام عزیز ارادت دارند.
وی ادامه داد: امام رضا (ع) مورد تصدیق دوست و دشمن، آشنا و بیگانه بوده و هست. حتی بزرگترین دشمن ایشان یعنی مأمون نیز ایشان را در موارد متعدد تصدیق کرده است.
حجت الإسلام و المسلمین الاهی با اشاره به جشنهای زیر سایه خورشید در سراسر کشور و نقاط مختلف جهان افزود: یکی از زیباترین صحنه های استقبال از خدام رضوی در کردستان رقم می خورد که اکثر افراد استقبال کننده را مردم اهل سنت این منطقه تشکیل می دهند.
در ادامه این مراسم یکی از خدام رضوی به مداحی و ذکر توسل پرداخته و سربازان پادگان به پرچم آستان مقدس تبرک جستند.
گفتنی است اکثر سربازان آموزشی پادگان نبی اکرم (ص) را برادران اهل سنت تشکیل می دهند.
یکی از زیبایی های مراسم امروز و نشانه توجهات حضرت رضا (ع) را می توان در اعطای مرخصی تشویقی فرمانده پادگان به تمامی سربازان دانست.


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.